Akreditasyon ve Öz Değerlendirme Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Akreditasyon ve Öz Değerlendirme Komisyonu | Prof. Dr. Sait SARGIN | Komisyon Başkanı |
| Arş. Gör.Kübra BEZİR | Üye | |
| Arş. Gör. Dr.Kübra ŞENTÜRK | Üye | |
| Arş. Gör.Nazlı BAŞARAN | Üye | |
| Arş. Gör.Elife KILDALI | Üye | |
| Arş. Gör.Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Öğrenci Serra KARNAP | Değerlendirici (Üye) |
MADDE 10 – (1) Bölümün misyonu ve vizyonunu gözden geçirerek, eksikleri tespit etmek,
üniversitenin ve fakültenin misyonu ve vizyonu ile uyumlu bir misyon ve vizyon ifadesi taslağı
hazırlamak,
(2) Diğer komisyonların çalışmalarını akreditasyon kuruluşlarının beklentileri
doğrultusunda yönlendirmek,
(3) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi
halinde Bölüm Kurulu’na sunmak,
(4) Akreditasyon süreçlerini planlamak, organize etmek ve
yürütmek,
(5) Ulusal ve uluslararası akreditasyon kuruluşlarının belirlediği kriter ve standartlara
uygunluğun sağlanması,
(6) Öz değerlendirme raporlarının hazırlanması, akran değerlendirme
süreçlerine katılım ve raporların hazırlanması,
(7) Eğitim-öğretim kalitesini artırmaya yönelik
sürekli iyileştirme çalışmalarının yapılması,
(8) Ders bilgi paketlerinin, belirlenen kriterlere ve
standartlara uygunluğunun kontrol edilmesi ve güncellenmesinin sağlanması.
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| AKTS ve Bologna Komisyonu | Prof. Dr. Sait SARGIN | Başkan |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
Altyapı & Laboratuvar Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Altyapı & Laboratuvar Komisyonu | Prof. Dr. Mete YILMAZ | Başkan |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye | |
| Arş. Gör. Dr. Kübra ŞENTÜRK | Üye |
MADDE 7 – (1) Bölümün altyapı, laboratuvar ve sınıflarının ilgili akreditasyon kuruluşu
ölçütlerine uygun olarak gelişmesini sağlamak,
(2) Engelliler için alınmış olan altyapı önlemlerinin
kontrol edilmesi ve varsa eksikliklerinin tespit edilerek giderilmesi konusunda çalışmalar yapmak,
(3)
Bölüm laboratuvarlarında mevcut alet-donanım ve yazılımların demirbaş listesini hazırlamak,
güncellenmesini yapmak,
(4) Laboratuvardaki mevcut cihazların bakım, onarım ve kalibrasyon
durumlarını kontrol etmek ve gerektiğinde bu cihazların bakım, onarım ve kalibrasyonunun yaptırılması
için bölüm başkanlığına bilgi vermek,
(5) Laboratuvardaki mevcut cihazların kullanma talimatını bölüm
web sayfasından duyurmak.
(6) Laboratuvarlarda görevli teknisyen, araştırma görevlisi ve öğrencilerin
koordinesini bölüm başkanlığı ile beraber yaparak laboratuvarların düzenli ve verimli kullanımını
sağlamak,
(7) İş sağlığı ve güvenliği belgesi olan bir personel ile güvenlik ve iş kazalarına karşı
gerekli ikaz ve uyarı levhalarının hazırlanmasını, yerlerinin belirlenmesini sağlamak,
(8)
Laboratuvara alınması düşünülen yeni cihaz ve ekipmanlar için ilgili Öğretim üyeleri ile koordinasyon
sağlayarak tekliflerin hazırlanmasına yardımcı olmak,
(9) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait
faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm kuruluna sunmak.
Ar-Ge Projeleri & Proje Destek Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Ar-Ge Projeleri & Proje Destek Komisyonu | Prof. Dr. Mete YILMAZ | Başkan |
| Arş. Gör. Dr. Kübra ŞENTÜRK | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
MADDE 20 – (1) Üniversitenin stratejik planı, araştırma politikası ve hedefleri doğrultusunda
bölüm bünyesinde yürütülen araştırma-geliştirme (Ar-Ge) faaliyetlerini koordine etmek, teşvik etmek ve
izlemek,
(2) Ulusal ve uluslararası araştırma destek programları hakkında bölümde farkındalık
oluşturmak, öğretim elemanlarının ve öğrencilerin bu programlara başvuru süreçlerine yönelik
bilgilendirme ve yönlendirme çalışmalarını yürütmek,
(3) Proje Destek Ofisi ile koordineli olarak,
başvuruya hazırlık, bütçe oluşturma, proje yazımı, etik kurul ve gerekli izin süreçleri konusunda
akademik personele danışmanlık yapmak,
(4) Bölümde yürütülen projeleri izlemek, sonuçlarını
değerlendirmek ve başarılı uygulamaları yaygınlaştırmak,
(5) Öğretim elemanlarının proje üretme
kapasitesini geliştirmek amacıyla bölüm düzeyinde eğitim, seminer, çalıştay gibi etkinlikler düzenlemek
veya düzenlenmesine katkı sağlamak,
(6) Bölüm öğrencilerinin lisans ve lisansüstü düzeyde Ar-Ge
faaliyetlerine katılımını teşvik edici çalışmalarda bulunmak,
(7) Üniversitenin Proje Destek Ofisi,
Teknoloji Transfer Ofisi, Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi ve diğer ilgili birimlerle iş birliği
içinde çalışarak, bölüm düzeyinde projelerin etkin yürütülmesini desteklemek,
(8) Dönem sonunda
komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini, istenmesi halinde Bölüm Kurulu’na sunmak.
Bitirme Çalışması/Projesi Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Bitirme Çalışması/Projesi Komisyonu | Doç. Dr. Emel TAMAHKAR IRMAK | Başkan |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
MADDE 9 – (1) Bitirme çalışmalarının/projelerinin ilan edilmesini, öğrenci ve akademik
danışman eşleştirmelerini sağlamak,
(2) Sunum hazırlama kural ve ilkelerinin güncellenmesini
yapmak,
(3) Bölümde yapılan bitirme projelerine ait tüm evrakların veri tabanında arşivlemesini
sağlamak,
(4) Bitirme projesi ve sunumlarının sayı ve niteliğinin yıllara göre raporlanması ve
değerlendirilmesini yapmak,
(5) Kamu kuruluşları veya özel sektör tarafından desteklenen bitirme
projelerinin kayıtlarını tutmak,
(6) Çok disiplinli bitirme projelerinin verilmesi ve bölümler arası
ortak çalışma alanları hakkında toplantılar düzenlemek,
(7) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait
faaliyet özetini istenmesi halinde Bölüm Kurulu’na sunmak,
(8) Akreditasyon ve öz değerlendirme için
gerekli belgeleri temin etmek, hazırlamak ve bölüm başkanlığına sunmak.
Bölüm Tanıtım, Oryantasyon ve Web Sitesi Güncelleme Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Bölüm Tanıtım, Oryantasyon ve Web Sitesi Güncelleme Komisyonu | Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Başkan |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
MADDE 14 – (1) Bölüm web sayfasını ve resmi sosyal medya hesaplarını düzenlemek ve içeriğin
sürekli güncel kalmasını sağlamak,
(2) Bölüm web sayfasından ve resmi sosyal medya hesaplarından
gerekli (toplantı, seminer, sempozyum, bilimsel ve sosyal faaliyetler vb.) duyuruları yapmak,
(3)
Çalışmalara ait tüm elektronik verilerin, doküman ve bilgilerin güvenilir bir şekilde saklanmasını
sağlamak,
(4) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm
kuruluna sunmak,
Eğitim-Öğretim Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Eğitim-Öğretim Komisyonu | Prof. Dr. Sait SARGIN | Başkan |
| Prof. Dr. İbrahim DİLER | Üye | |
| Prof. Dr. Mete YILMAZ | Üye | |
| Doç. Dr. Emel TAMAHKAR IRMAK | Üye | |
| Doç. Dr. Gökçe TANER | Üye | |
| Doç. Dr. Aslıhan KAZAN | Üye | |
| Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Üye |
MADDE 16 – (1) Lisans ve lisansüstü programların eğitim-öğretim amaçları ile program
yeterliliklerini, paydaş görüşleri ve güncel ihtiyaçlar doğrultusunda düzenli olarak gözden geçirmek,
güncellemek ve bölüm kurulu onayına sunmak,
(2) Bölümün ders planlarının (müfredat) Bologna Süreci
esaslarıyla uyumlu olacak şekilde yapılandırılmasını sağlamak; ders tanım formlarının (Ders Bilgi
Paketleri) AKTS/ECTS yüklerine uygun olarak düzenli güncellenmesini koordine etmek,
(3) Program
çıktılarının derslerle ilişkilendirilmesini (çıktı-ders matrisi) güncellemek ve izlemek,
(4)
Eğitim-öğretim süreçlerinin kalitesini izlemek ve geliştirmek,
(5) Öğrenci stajları, mezuniyet
projeleri, bitirme çalışmaları gibi uygulamalı eğitim faaliyetlerinin yürütülmesi, değerlendirilmesi ve
geliştirilmesine yönelik öneriler geliştirmek,
(6) Derslik, laboratuvar, atölye gibi eğitim-öğretim
mekânlarının ve araç-gereçlerinin eğitim ihtiyaçları doğrultusunda iyileştirilmesine yönelik önerilerde
bulunmak,
(7) Bölüm AKTS/ECTS koordinatörlüğü görevini yürütmek ve üniversitenin kalite güvence
sistemiyle uyumlu çalışmak,
(8) Öğrencilere yönelik akademik rehberlik ve danışmanlık hizmetlerinin
etkili bir şekilde yürütülmesini koordine etmek,
(9) Bölüm Kurulu tarafından verilen diğer
eğitim-öğretimle ilgili görevleri yerine getirmek.
Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu | Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Başkan |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye | |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye |
MADDE 15 – (1) Dönemlik ders programlarını hazırlamak,
(2) Yıl içinde yapılan her türlü
sınav programlarını ve gözetmen listelerini hazırlamak,
(3) Sınavların düzenli ve verimli yapılmasını
koordine etmek ve denetlemek,
(4) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi
halinde bölüm kuruluna sunmak
Çift Anadal/Yandal, Yatay Geçiş, Muafiyet ve İntibak Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| İntibak, Çift Anadal, Yandal Komisyonu | Doç. Dr. Gökçe TANER | Başkan |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye |
MADDE 17 – (1) “Bursa Teknik Üniversitesi Lisans Programları İçin Muafiyet Sınavları, Ders
Eşdeğerlik, İntibak Usul Ve Esaslarını” dikkate alarak yatay geçiş, dikey geçiş, mühendislik tamamlama,
YKS ile yeniden kazanma, merkezi yerleştirme, ek kontenjan, yaz okulu vb. gibi yerleştirme programları
ile gelen öğrencilerin intibaklarının yapılması ve muafiyet planlarının çıkarılmasını sağlamak,
(2)
İntibak ve muafiyet işlerinin bölüme geldiği andan itibaren en kısa zamanda bitirilmesi için iş planı
hazırlamak ve uygulamak,
(3) Ders Planlarında yapılan değişikliklerin, yeni ders planlarına
intibakını sağlamak,
(4) Bursa Teknik Üniversitesi Çift Anadal, Yandal ve Yatay Geçiş ile ilgili
Yönergeleri dikkate alarak çift anadal, yandal, yatay geçiş vb. gibi öğrenci işlemlerinin,
intibaklarının yapılması ve muafiyet planlarının çıkarılmasını sağlamak,
(5) Çift anadal, yandal ve
yatay geçiş işlerinin bölüme geldiği andan itibaren en kısa zamanda bitirilmesi için iş planı hazırlamak
ve uygulamak,
(6) Değişim programlarından dönen öğrencilerin derslerinin tanınması ve not
dönüşümlerinin yapılmasını sağlamak.
İşletmede Mesleki Eğitim Programı (İMEP) Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| İşletmede Mesleki Eğitim Programı (İMEP) Komisyonu | Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Başkan |
| Prof. Dr. Sait SARGIN | Üye | |
| Arş. Gör. Dr. Kübra ŞENTÜRK | Üye | |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye |
MADDE 6 – (1) Üniversitenin İMEP mevzuatı kapsamında, kayıt yaptıracak öğrencilerin tespitini
ve öğrencilerin eşleştirileceği firmalarla ilişkileri sağlamak,
(2) İMEP başvuruları kabul edilen
öğrencilerin SGK giriş işlemlerini ilgili fakültelerin SGK birimleri/görevlileri ile koordineli şekilde
gerçekleştirilmesini ve takibini yapmak,
(3) Öğrencinin işletmede bulunduğu süre içerisindeki bütün
iş ve işlemlerinin yürütülmesini takip etmek,
(4) İMEP’in amacına uygun olarak yürütülmesi için
gerekli kontrolün yapılması (devamsızlık vb.), değerlendirilmesi ve sonuçlandırılmasıyla ilgili
düzenlemeleri yapmak,
(5) İMEP başvuru ve bitiminden sonra İMEP ile ilgili öğrencilere ait tüm
evrakların bir veri tabanında arşivlemesini sağlamak,
(6) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait
faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm kuruluna sunmak,
(7) Akreditasyon ve öz değerlendirme için
gerekli belgeleri temin etmek, hazırlamak ve bölüm başkanlığına sunmak.
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| İş Sağlığı ve Atık Yönetimi Komisyonu | Prof. Dr. İbrahim DİLER | Başkan |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
Kalite Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Kalite Komisyonu | Prof. Dr. İbrahim DİLER | Bölüm Kalite Elçisi/Komisyon Başkanı |
| Tarık Efe GÜNER (Öğrenci) | Öğrenci Kalite Elçisi | |
| Prof. Dr. Sait SARGIN | Üye | |
| Prof. Dr. Mete YILMAZ | Üye | |
| Doç. Dr. Emel TAMAHKAR IRMAK | Üye | |
| Doç. Dr. Gökçe TANER | Üye | |
| Doç. Dr. Aslıhan KAZAN | Üye | |
| Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Üye | |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye | |
| Arş. Gör. Dr.Kübra ŞENTÜRK | Üye | |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye | |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye |
MADDE 11 – (1) Üniversitenin stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda, bölümün
eğitimöğretim ve araştırma faaliyetleri ile idarî hizmetlerinin değerlendirilmesi ve kalitesinin
geliştirilmesi ile ilgili kurumun iç ve dış kalite güvence sistemini kurmak,
(2) Üniversitenin
stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda, bölümün kurumsal göstergelerini tespit etmek ve bu kapsamda
yapılacak çalışmaları Yükseköğretim Kalite Kurulu tarafından belirlenen usul ve esaslar doğrultusunda
yürütmek,
(3) İç değerlendirme çalışmalarını yürütmek ve kurumsal değerlendirme ve kalite geliştirme
çalışmalarının sonuçlarını içeren yıllık bölüm değerlendirme raporunu diğer komisyonlarla işbirliği
içinde hazırlamak,
(4) Dış değerlendirme sürecinde gerekli hazırlıkları yapmak, Yükseköğretim Kalite
Kurulu ile dış değerlendirici kurumlara ve Üniversite Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına bölüm
stratejik çalışmalarıyla ilgili her türlü desteği vermek,
(5) Kalite Yönetim Sistemi için gerekli
süreçlerin belirlenmesi, uygulanması ve sürdürülmesinin sağlamak,
(6) Kalite Yönetim Sistemi
performansı ve iyileştirme için belirlenen ihtiyaçları Bölüm Başkanlığına raporlamak, bu kapsamda
tanımlı çalışmaları yürütmek ve hazırlanan raporu yazılı olarak bölüme sunmak,
(7) Dönem sonunda
komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi halinde Bölüm Kurulu’na sunmak.
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Kurul Kararları Komisyonu | Doç. Dr. Aslıhan KAZAN | Başkan |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Laboratuvar Deneyim Sertifikası Programı |
Prof. Dr. Sait SARGIN | Koordinatör |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Koordinatör Yardımcısı | |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Koordinatör Yardımcısı |
Mezuniyet ve Mezun İzleme Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Mezuniyet & Mezun İzleme Komisyonu | Prof. Dr. Sait SARGIN | Başkan (Mezuniyet) |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye (Mezuniyet) | |
| Arş. Gör. Dr. Kübra ŞENTÜRK | Üye (Mezuniyet) | |
| Doç. Dr. Gökçe TANER | Başkan (Mezun İzleme) | |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye (Mezun İzleme) | |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye (Mezun İzleme) |
MADDE 8 – (1) Eğitim dönemini başarıyla tamamlamış öğrencilerden tek ders sınavına veya
mezuniyete hak kazanan öğrencilerin durumlarının incelenmesi ve mezuniyet kararlarının alınması,
(2)
Danışman öğretim üyesi ile koordineli olarak mezuniyet hakkı kazanan öğrencilerin transkriptlerini
incelemek ve öğretim planını başarıyla tamamlamış öğrencilerin belirlenmesini sağlamak,
(3) Mezuniyet
töreni ile ilgili bölümü ilgilendiren organizasyonları koordine etmek,
(4) Mezunlar ile iletişim
halinde bulunarak veya internette yer alan erişime açık kariyer veri tabanlarından faydalanarak
mezunların posta adresi, e-posta adresi, telefon numarası, gibi bilgilerini edinmek ve mezunlardan geri
bildirim almak,
(5) Mezunların çalışma alanları, yaptıkları projeler ve başarılarının öğrencilere
aktarılmasını sağlayarak, mezunlar ile bölüm arasındaki bilgi alışverişini ve işbirliğini arttırmak,
(6)
Mezunlar ile ilgili yapılan çalışmaları, önerileri, istek ve ihtiyaçları Bölüm Kuruluna sunmak,
(7)
Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm kuruluna sunmak,
(8)
BUKAGEM ile koordineli çalışmak.
Sağlıklı Yaşam & Toplumsal Destek Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Sağlıklı Yaşam
& Toplumsal Destek Komisyonu |
Doç. Dr. Aslıhan KAZAN | Başkan |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye |
MADDE 18 – (1) Kadın ve Aile Koordinatörlüğü ile eş güdümlü çalışmak,
(2) Sağlıklı Yaşam
ve Bağımlılıkla Mücadele Koordinatörlüğü ile eş güdümlü çalışmak,
(3) Engelsiz Üniversite
Koordinatörlüğü ile eş güdümlü çalışmak,
(4) Afet Yönetimi Koordinatörlüğü ile eş güdümlü
çalışmak,
(5) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm
kuruluna sunmak.
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Satın Alma Komisyonu | Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Başkan |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
Staj Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Staj Komisyonu | Doç. Dr. Aslıhan KAZAN | Başkan |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye | |
| Arş. Gör. Elife KILDALI | Üye |
MADDE 5– (1) Üniversitenin Staj ile ilgili mevzuatları doğrultusunda, bölüm öğrencilerinin
yapmaları gereken staj eğitiminin incelemesini yapmak,
(2) Eğitim öğretim yılının ilk iki haftasında
öğrencileri staj konusunda bilgilendirmek,
(3) Staj için öğrenciler tarafından sunulan staj
yerlerinin (özel/kamu kurum ve kuruluşları vb.) uygunluğunu kontrol etmek,
(4) Staj başvuru ve
bitiminden sonra stajla ile ilgili öğrencilere ait tüm evrakların bir veri tabanında arşivlemesini
sağlamak,
(5) Staj başvuruları kabul edilen öğrencilerin staj yapacakları yerlere ait SGK giriş
işlemlerini ilgili fakültelerin ilgili birimleri/görevlileri ile koordineli şekilde gerçekleştirilmesini
ve takibini yapmak,
(6) Stajın amacına uygun olarak yürütülmesi için gerekli kontrolün yapılması,
değerlendirilmesi ve sonuçlandırılmasıyla ilgili düzenlemeleri yapmak,
(7) Dönem sonunda komisyon
çalışmalarına ait faaliyet özetinin istenmesi halinde bölüm kuruluna sunmak,
(8) Akreditasyon ve öz
değerlendirme için gerekli belgeleri temin etmek, hazırlamak ve bölüm başkanlığına sunmak.
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Sosyal Etkinlik Düzenleme Komisyonu | Prof. Dr. İbrahim DİLER | Başkan |
| Arş. Gör. Kübra ŞENTÜRK | Üye | |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye |
Sosyal Transkript ve Önceki Öğrenmelerin Tanınması Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Sosyal Transkript
ve Önceki Öğrenmelerin Tanınması Komisyonu |
Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL | Başkan |
| Arş. Gör. Hilal GİRGİN ÖZ | Üye | |
| Arş. Gör. Kübra BEZİR | Üye |
MADDE 13 – (1) Üniversitemiz “Önceki Öğrenmelerin Tanınması Senato Esasları” ve “Sosyal
Transkript Yönergesi” kapsamında başvuran öğrencilerin belgelerinin mezkûr mevzuat kapsamında ön
değerlendirmesini yaparak bölüm kuruluna sunmak,
(2) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait
faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm kuruluna sunmak.
Öğrenci Değişim Programları Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Öğrenci Değişim Programları Komisyonu | Doç. Dr. Emel TAMAHKAR IRMAK | Başkan |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye | |
| Arş. Gör. Dr. Kübra ŞENTÜRK | Üye |
MADDE 12 – (1) Erasmus Öğrenim ve Staj Hareketliliğinden, Farabi, Mevlana, Orhun vb. değişim
programlarından faydalanmak isteyen öğrencileri ilgili yönetmelik ve yönerge hükümlerine uygun olarak
bilgilendirmek ( her eğitim öğretim yılının ilk iki haftasında), yönlendirmek ve Üniversitemiz ilgili
birimi ile görüşme ve yazışmaları takip etmek,
(2) Değişim programları ile başka üniversitelere
gitmeyi planlayan öğrencilere ders eşdeğerlilikleri konusunda yardımcı olmak,
(3) Değişime giden
öğrenci için tanıtım günleri kapsamında bölümün mevcut ikili anlaşmalarının özelliklerine uygun olarak
öğrencileri ders seçimi, yabancı dil yeterlilik sınavına hangi dilden girmesi gerektiği (İngilizce,
Almanca, Fransızca), yaşam koşulları ve üniversitenin sunduğu imkânlar (daha önce değişime gitmiş
öğrencilerin bilgi ve tecrübelerinden faydalanmak) konusunda bilgilendirmek,
(4) Değişime gidecek
öğrencilerin öğrenim anlaşmalarını imzalamak,
(5) Öğrencinin değişime hazırlanmasına yardımcı olmak
ve takibini yapmak,
(6) Değişimden dönen öğrencilerden geri bildirim almak,
(7) Değişime gelen
öğrencilerle öğrenim anlaşmasının imzalanması ve öğrencileri ders içerikleri, eğitim sistemi, not
sistemi ve değerlendirme konularında bilgilendirmek,
(8) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait
faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm kuruluna sunmak.
Üniversite-Sanayi İşbirliği Komisyonu ve Görevleri
| Komisyon | Ad Soyad | Görevi |
| Üniversite-Sanayi İşbirliği Komisyonu | Doç. Dr. Gökçe TANER | Başkan |
| Arş. Gör. Dr. Kübra ŞENTÜRK | Üye | |
| Arş. Gör. Nazlı BAŞARAN | Üye |
MADDE 19 – (1) Sektörel ihtiyaçlarının belirlenmesi, eğitim planlarının dış paydaş
beklentileri doğrultusunda geliştirilmesi Bölüm içinde yapılan bilimsel etkinliklerin endüstriyel
kuruluşlara, endüstriyel kuruluşlardaki etkinliklerin ise bölüm içerisindeki öğrencilere, öğretim
elemanlarına tanıtılması için gerekli düzenlemeleri yapmak,
(2) Bölüm içindeki bilgi birikiminin
sanayiye aktarılmasına ve sanayiden üniversiteye maddi destek sağlanmasına yönelik proje önerileri için
ortam hazırlamak,
(3) İşveren kuruluşlar ile periyodik görüşmeler yaparak daha nitelikli mühendis
yetiştirebilmek ile ilgili görüşlerini alarak değerlendirmek ve görüşlerini bir rapor haline
getirmek,
(4) Bölümün öğrencilerine staj olanaklarının arttırılması için kamu ve endüstriyel
kuruluşlar ile iletişim içinde bulunup stajyer öğrenci kontenjanları ve staj olanakları ile ilgili
bilgileri toplayarak bu bilgileri Staj ve İşletmede Mesleki Eğitim Programı (İMEP) Komisyonu ile
paylaşmak,
(5) Dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet özetini istenmesi halinde bölüm
kuruluna sunmak.
| Adı ve Soyadı | Kurumu | Görevi | |
| Biyomühendislik
Bölümü Bölüm Danışma Kurulu |
Prof. Dr. Mete YILMAZ | Bursa Teknik Üniversitesi | Kurul Başkanı |
| Doç. Dr. Gökçe TANER | Bursa Teknik Üniversitesi | Üye | |
| Prof. Dr. Fazilet VARDAR SUKAN | Sabancı Üniversitesi Nanoteknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (SUNUM) | Üye | |
| Emekli Öğretim Üyesi Prof. Dr. Erdinç İKİZOĞLU | Sınırlı Sorumlu Biyoekonomi Araştırma Geliştirme, Danışmanlık ve İşletmecilik Kooperatifi | Üye | |
| Biyomühendis Buket AVCİ GÜLER | Miray Medikal | Üye | |
| Emine Sarı (Öğrenci Temsilcisi) | Bursa Teknik Üniversitesi | Üye |
| Biyomühendislik Bölümü Erasmus Koordinatörü | Doç. Dr. Emel TAMAHKAR IRMAK |
| Biyomühendislik Bölümü Farabi Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL |
| Biyomühendislik Bölümü Mevlana Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Münevver Müge ÇAĞAL |
